Hyppää sisältöön

Ti­lan­ne ohi – Tam­mi­kuun Ke­la-tuot­teen os­ta­mi­ses­sa sa­tun­nai­sia on­gel­mia

Päivitetty 4.1. klo 10:40
Ongelman syy on selvitetty ja vika saatu korjattua 4.1. klo 9:35.

* * *

Tammikuun Kela-tuotteen ostamisessa saattaa esiintyä satunnaisia ongelmia. Tuote ei kaikissa tapauksissa tule näkyviin, kun ostoa yrittää tehdä joulukuun puolella.

Häiriö johtuu taustajärjestelmän virhetilanteesta ja koskee ostotapahtumia sekä Waltti-kaupassa että palvelupisteillä. TVV lippu- ja maksujärjestelmä Oy korjaa ongelmaa parhaillaan ja ostoa kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen. Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa.